Warianty wsparcia technicznego dla UMÓW WSPARCIA TECHNICZNEGO ORAZ UTRZYMANIA SYSTEMU SWD-ST 2.5
Aby przygotować druk umowy » wypełnij formularz
Uwaga! Zmiana cen 2025
Szanowni Państwo z dniem 01.03.2025 wprowadzane zostają zmiany w wysokości opłaty za usługi wsparcia technicznego realizowanego przez Spółkę Abakus Systemy Teleinformatyczne.
Spółka Abakus od wielu lat dokłada wszelkich starań, aby świadczyć usługi wsparcia i utrzymania wdrożonych systemów informatycznych na najwyższym poziomie, w tym systemów działających w trybie 24/7. Utrzymanie wysokiej jakości usług wymaga ciągłego podnoszenia standardów oraz dostosowywania się do rosnących wymagań technologicznych i organizacyjnych.
W związku z tym, a także biorąc pod uwagę utrzymującą się inflację na poziomie około 4-5%, niezbędne jest skorygowanie cen świadczonych przez nas usług. Wprowadzona korekta, wynosząca poniżej 7%, ma na celu dostosowanie stawek do wzrostu kosztów utrzymania i rozwoju infrastruktury IT, w tym wdrażania nowych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Analogicznie jak w poprzednim roku, chcąc jednocześnie podnieść poziom świadczonych usług wsparcia technicznego, udostępniliśmy już od stycznia 2025 roku dodatkowe funkcjonalności ułatwiających pracę Stanowisk Kierowania Komendantów Powiatowych i Miejskich. Funkcjonalności te są mechanizmami wykorzystującymi dane o źródłach wody w pobliżu miejsca zdarzenia. Działanie całego rozwiązania opiera się o szereg funkcji, które:
- Pobierają i aktualizują dane o ilości źródeł wody znajdujących się w zadanym promieniu od lokalizacji obiektu, którego dotyczy zdarzenie w oparciu o:
- Odpytanie serwera mapowego Abakus o źródła wody (hydranty, punkty czerpania wody)
- Odpytanie serwer mapowego Abakus o najkrótsze trasy pomiędzy lokalizacją obiektu, a źródłami wody uwzględniając zarówno drogi jak i ścieżki, chodniki itp.
- Odpytanie serwera Numerycznej Mapy Terenu (usługa publiczna GUGiK) o wysokość punktów zawierających się na trasie
- Prezentują listę źródeł wody zgodnie z zadanymi parametrami.
- Prezentują informacje o źródłach wody w aplikacji Mapa-ST. Na mapie wyświetlone są:
- Źródła w postaci punktów wraz z nazwami
- Najkrótsze trasy pomiędzy obiektem, a źródłami wody
- Po kliknięciu w konkretną trasę prezentowany jest graficzny profil wysokości z możliwością śledzenia wysokości w korelacji z pozycją na mapie (poprzez przesuwanie kursora myszy nad wykresem wysokości)
Powyższe funkcjonalności są dostępne dla każdej komendy powiatowej i miejskiej PSP po aktualizacji systemu SWD PSP w aplikacji SWD-ST 2.5 oraz Mapa-ST w ramach posiadanych aktualnych umów wsparcia technicznego obowiązujących w roku 2025.
Jako wieloletni partner Państwowej Straży Pożarnej, zależy nam na kontynuacji owocnej współpracy i dalszym zapewnianiu niezawodności oraz bezpieczeństwa dostarczanych rozwiązań. Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na dalszą współpracę.
Rodzaje ofert
Oferta cenowa dla umów wsparcia technicznego jest zależna od faktu zachowania ciągłości trwania umowy (braku przerwy pomiędzy kolejnymi umowami).
Tym samym zostały przygotowane dwie opcje:
1. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w wariancie 1 lub 2, a które kontynuują umowy bez przerwy.
2. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w wariancie 1B lub 2B, a które nie zachowały ciągłości trwania umowy.
1. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w Wariancie 1 lub 2, a które kontynuują umowy w tych wariantach.
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 98%.
Nazwa wariantu |
Wariant 1 |
Zakres i poziom świadczonych usług |
|
Ograniczenia i uwarunkowania |
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 35,00 zł netto. Dotyczy 5 województw: dolnośląskie, łódzkie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie.Możliwy jest wybór tej opcji przez KP/KM PSP które nie mają zakupionego modułu PLI-CBD. Wówczas oznacza to rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
829,00 zł netto
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
864,00 zł netto |
Uwagi.
- Wariant 1 stanowi podstawowy wariant usługi wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 oparty o wzór umowy dostępny w pliku ZIP tutaj
- Jednolity wzór umowy obejmuje swoim zakresem wsparcie dla systemu SWD-ST 2.5 wraz z mechanizmami integracji i współdziałania z systemem ST CPR, jak również określa reżimy świadczenia tej usługi.
- Uruchomienie usługi w Wariancie 1 wymaga spełnienia warunków zawartych w powyższej tabeli oraz wymagań jakie zawarto w jednolitym wzorze umowy na utrzymanie systemu SWD-ST 2.5 wraz ze wszystkimi załącznikami.
- Podstawowymi warunkami umożliwiającymi uruchomienia usługi wsparcia technicznego są:
- Zapewnienie stałego dostępu do infrastruktury, w której wykorzystywany jest system SWD-ST 2.5.
- Zapewnienie (przez KG PSP) dostępu do serwera monitorowania.
- Udostępnienie stałego źródła dostępu do jednego źródła czasu dla całego województwa.
- Udostępnienie przez Zamawiającego ruchu sieciowego wychodzącego i przychodzącego do infrastruktury SWD-ST zgodnie z wymaganiami technicznymi .
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 99%.
Nazwa wariantu |
Wariant 2 |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 35,00 zł netto. Dotyczy 5 województw: dolnośląskie, łódzkie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie.Możliwy jest wybór tej opcji przez KP/KM PSP które nie mają zakupionego modułu PLI-CBD. Wówczas oznacza to rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
859,00 zł netto |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
894,00 zł netto |
- Wariant 2 różni się od wariantu 1 poziomem dostępności, zakresem monitorowanych obszarów oraz miesięczną ceną za świadczenie usługi wsparcia technicznego.
- Dla wariantu 2 poziom dostępności wynosi 99% ( dla Wariantu 1 jest to 98% ).
- Pozostałe warunki świadczenia usług wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 w ramach Wariantu 2 są takie same jak w przypadku Wariantu 1.
- W celu uruchomienia usługi w wariancie 2 muszą być spełnione wszystkie wymagania dotyczące użytkowanej infrastruktury opisane w Wymaganiach Technicznych .
OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w Wariancie 1B lub 2B, a które nie zachowały ciągłości trwania umowy
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 98%.
Nazwa wariantu |
Wariant 1B |
Zakres i poziom świadczonych usług |
|
Ograniczenia i uwarunkowania |
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 50,00 zł netto.Wybór tej opcji przez KP/KM PSP w przypadku braku zakupu modułu PLICBD przez nadrzędną KW PSP oznacza rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
1580,00 zł netto
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
1630,00 zł netto |
Uwagi.
- Wariant 1B stanowi podstawowy wariant usługi wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 oparty o jednolity wzór umowy uzgodniony z przedstawicielami Państwowej Straży Pożarnej. Wzór umowy dostępny w pliku ZIP tutaj
- Jednolity wzór umowy obejmuje swoim zakresem wsparcie dla systemu SWD-ST 2.5 wraz z mechanizmami integracji i współdziałania z systemem ST CPR, jak również określa reżimy świadczenia tej usługi.
- Uruchomienie usługi w Wariancie 1B wymaga spełnienia warunków zawartych w powyższej tabeli oraz wymagań jakie zawarto w jednolitym wzorze umowy na utrzymanie systemu SWD-ST 2.5 wraz ze wszystkimi załącznikami.
- Podstawowymi warunkami umożliwiającymi uruchomienia usługi wsparcia technicznego są:
- Zapewnienie stałego dostępu do infrastruktury, w której wykorzystywany jest system SWD-ST 2.5.
- Zapewnienie (przez KG PSP) dostępu do serwera monitorowania.
- Udostępnienie stałego źródła dostępu do jednego źródła czasu dla całego województwa.
- Udostępnienie przez Zamawiającego ruchu sieciowego wychodzącego i przychodzącego do infrastruktury SWD-ST zgodnie z wymaganiami technicznymi .
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 99%.
Nazwa wariantu |
Wariant 2B |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 50,00 zł netto.Wybór tej opcji przez KP/KM PSP w przypadku braku zakupu modułu PLICBD przez nadrzędną KW PSP oznacza rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
1760,00 zł netto |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
1810,00 zł netto |
- Wariant 2B różni się od Wariantu 1B poziomem dostępności, zakresem monitorowanych obszarów oraz miesięczną ceną za świadczenie usługi wsparcia technicznego.
- Dla Wariantu 2B poziom dostępności wynosi 99% ( dla Wariantu 1B jest to 98% ).
- Pozostałe warunki świadczenia usług wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 w ramach Wariantu 2B są takie same jak w przypadku Wariantu 1B.
- W celu uruchomienia usługi w Wariancie 2B muszą być spełnione wszystkie wymagania dotyczące użytkowanej infrastruktury opisane w Wymaganiach Technicznych.
Ogólne uwagi odnoszące się do wszystkich wyżej przedstawionych wariantów i opcji.
- W stosunku do usług wsparcia technicznego dla wszystkich Wariantów obowiązują warunki określone w opublikowanych na stronie serwis.abakus.net.pl wzorach umów.
- Minimalny okres dla warunków umowy wskazanych powyżej to 1 rok. W przypadku chęci podpisania umowy na okres krótszy niż 1 rok należy doliczyć 40% do miesięcznej wartości netto wybranego wariantu.
- W trakcie trwania umowy utrzymania możliwa jest zmiana zakresu usług poprzez wybór wariantu bardziej rozbudowanego. Taka zmiana dokonywana jest w postaci rozwiązania obowiązującej umowy, za porozumieniem stron, z jednoczesnym podpisaniem nowej umowy. Zmiana umowy realizowana jest w sposób zapewniający ciągłość trwania świadczonych usług utrzymania. W przypadku zainteresowania tego typu zmianami umów prosimy o kontakt z przedstawicielami naszej firmy celem określenia możliwości wyboru określonego wariantu.
- Do cen wariantów przedstawionych w poszczególnych pozycjach tabel opisanych powyżej należy doliczyć podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Na moment sporządzania niniejszej oferty wynosi on 23%.
- Niniejsza oferta i wszystkie usługi w niej zaoferowane obejmują tylko takie czynności, które mogą być zrealizowane przez ABAKUS na rzecz zamawiającego w zdalny sposób, tj. taki, który w oparciu o techniczne środki pozwala ABAKUS na świadczenie usług utrzymania ze swojej siedziby.
- W sytuacji niejednoznacznego sposobu interpretacji niniejszej oferty ABAKUS zastrzega sobie prawo do ostatecznego określenia ceny oraz warunków usługi utrzymania.
- Niniejsza oferta sporządzona została w dn. 29-02-2025 i zastępuje wcześniejsze oferty dystrybuowane w dowolnej formie. Oferta obowiązuje do odwołania.