Warianty wsparcia technicznego dla UMÓW WSPARCIA TECHNICZNEGO ORAZ UTRZYMANIA SYSTEMU SWD-ST 2.5
Aby przygotować druk umowy » wypełnij formularz
Uwaga !
Zmiana cen
Szanowni Państwo z dniem 01.03.2022 wprowadzane zostają zmiany w wysokości opłaty za usługi wsparcia technicznego realizowanego przez Spółkę Abakus Systemy Teleinformatyczne. Zmiany te dotyczy tylko Wariantu 1. Podwyżkę tą zmuszeni byliśmy wprowadzić z powodu zaistnienia drastycznych zmian cen towarów i usług wynikających ze wzrostu inflacji. Ponadto należy również zauważyć, że od momentu wprowadzenia jednolitych umów na wsparcie techniczne w roku 2016, nasza Spółką nie wprowadzała dotychczas żadnych podwyżek cenowych.
Mając jednak na uwadze fakt wieloletniej współpracy z komendami Państwowej Straży Pożarnej, staraliśmy się utrzymać na tym samym poziomie cenowym usługi świadczone w ramach Wariantu 2
Rodzaje ofert
Oferta cenowa dla umów wsparcia technicznego jest zależna od faktu zachowania ciągłości trwania umowy (braku przerwy pomiędzy kolejnymi umowami).
Tym samym zostały przygotowane dwie opcje:
1. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w wariancie 1 lub 2, a które kontynuują umowy bez przerwy.
2. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w wariancie 1B lub 2B, a które nie zachowały ciągłości trwania umowy.
1. OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w Wariancie 1 lub 2, a które kontynuują umowy w tych wariantach.
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 97%.
Nazwa wariantu |
Wariant 1 |
Zakres i poziom świadczonych usług |
|
Ograniczenia i uwarunkowania |
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 31,00 zł netto. Dotyczy 5 województw: dolnośląskie, łódzkie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie.Możliwy jest wybór tej opcji przez KP/KM PSP które nie mają zakupionego modułu PLI-CBD. Wówczas oznacza to rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
645,00 zł netto
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
676,00 zł netto |
Uwagi.
- Wariant 1 stanowi podstawowy wariant usługi wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 oparty o wzór umowy dostępny w pliku ZIP tutaj
- Jednolity wzór umowy obejmuje swoim zakresem wsparcie dla systemu SWD-ST 2.5 wraz z mechanizmami integracji i współdziałania z systemem SI WCPR, jak również określa reżimy świadczenia tej usługi.
- Uruchomienie usługi w Wariancie 1 wymaga spełnienia warunków zawartych w powyższej tabeli oraz wymagań jakie zawarto w jednolitym wzorze umowy na utrzymanie systemu SWD-ST 2.5 wraz ze wszystkimi załącznikami.
- Podstawowymi warunkami umożliwiającymi uruchomienia usługi wsparcia technicznego są:
- Zapewnienie stałego dostępu do infrastruktury, w której wykorzystywany jest system SWD-ST 2.5.
- Zapewnienie (przez KG PSP) dostępu do serwera monitorowania.
- Udostępnienie stałego źródła dostępu do jednego źródła czasu dla całego województwa.
- Udostępnienie przez Zamawiającego ruchu sieciowego wychodzącego i przychodzącego do infrastruktury SWD-ST zgodnie z wymaganiami technicznymi .
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 98,5%.
Nazwa wariantu |
Wariant 2 |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 31,00 zł netto. Dotyczy 5 województw: dolnośląskie, łódzkie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie.Możliwy jest wybór tej opcji przez KP/KM PSP które nie mają zakupionego modułu PLI-CBD. Wówczas oznacza to rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
670,00 zł netto |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
701,00 zł netto |
- Wariant 2 różni się od wariantu 1 poziomem dostępności, zakresem monitorowanych obszarów oraz miesięczną ceną za świadczenie usługi wsparcia technicznego.
- Dla wariantu 2 poziom dostępności wynosi 98,5% ( dla Wariantu 1 jest to 97% ).
- Pozostałe warunki świadczenia usług wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 w ramach Wariantu 2 są takie same jak w przypadku Wariantu 1.
- W celu uruchomienia usługi w wariancie 2 muszą być spełnione wszystkie wymagania dotyczące użytkowanej infrastruktury opisane w Wymaganiach Technicznych .
OFERTA dedykowana dla komend, które podpisują umowy w Wariancie 1B lub 2B, a które nie zachowały ciągłości trwania umowy
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 97%.
Nazwa wariantu |
Wariant 1 |
Zakres i poziom świadczonych usług |
|
Ograniczenia i uwarunkowania |
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 50,00 zł netto.Wybór tej opcji przez KP/KM PSP w przypadku braku zakupu modułu PLICBD przez nadrzędną KW PSP oznacza rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
1150,00 zł netto
|
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
1200,00 zł netto |
Uwagi.
- Wariant 1B stanowi podstawowy wariant usługi wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 oparty o jednolity wzór umowy uzgodniony z przedstawicielami Państwowej Straży Pożarnej. Wzór umowy dostępny jest w pliku ZIP tutaj
- Jednolity wzór umowy obejmuje swoim zakresem wsparcie dla systemu SWD-ST 2.5 wraz z mechanizmami integracji i współdziałania z systemem SI WCPR, jak również określa reżimy świadczenia tej usługi.
- Uruchomienie usługi w Wariancie 1B wymaga spełnienia warunków zawartych w powyższej tabeli oraz wymagań jakie zawarto w jednolitym wzorze umowy na utrzymanie systemu SWD-ST 2.5 wraz ze wszystkimi załącznikami.
- Podstawowymi warunkami umożliwiającymi uruchomienia usługi wsparcia technicznego są:
- Zapewnienie stałego dostępu do infrastruktury, w której wykorzystywany jest system SWD-ST 2.5.
- Zapewnienie (przez KG PSP) dostępu do serwera monitorowania.
- Udostępnienie stałego źródła dostępu do jednego źródła czasu dla całego województwa.
- Udostępnienie przez Zamawiającego ruchu sieciowego wychodzącego i przychodzącego do infrastruktury SWD-ST zgodnie z wymaganiami technicznymi .
Wsparcie techniczne dla systemu SWD-ST 2.5 zgodnie z ustalonym jednolitym zakresem świadczenia usług – poziom dostępności SLA 98,5%.
Nazwa wariantu |
Wariant 2B |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. W podanej cenie uwzględniony jest upust w wysokości 50,00 zł netto.Wybór tej opcji przez KP/KM PSP w przypadku braku zakupu modułu PLICBD przez nadrzędną KW PSP oznacza rezygnację z użytkowania modułu PLICBD. |
1300,00 zł netto |
Miesięczna cena netto dla jednej KP/KM PSP za usługi wsparcia technicznego systemu SWD-ST 2.5Cena dotyczy KM/KP PSP, których nadrzędna KW PSP nie dokonała zakupu modułu SWD-ST-PLICBD w grudniu 2015r. |
1350,00 zł netto |
- Wariant 2B różni się od Wariantu 1B poziomem dostępności, zakresem monitorowanych obszarów oraz miesięczną ceną za świadczenie usługi wsparcia technicznego.
- Dla Wariantu 2B poziom dostępności wynosi 98,5% ( dla Wariantu 1B jest to 97% ).
- Pozostałe warunki świadczenia usług wsparcia technicznego dla systemu SWD-ST 2.5 w ramach Wariantu 2B są takie same jak w przypadku Wariantu 1B.
- W celu uruchomienia usługi w Wariancie 2B muszą być spełnione wszystkie wymagania dotyczące użytkowanej infrastruktury opisane w Wymaganiach Technicznych.
Ogólne uwagi odnoszące się do wszystkich wyżej przedstawionych wariantów i opcji.
- W stosunku do usług wsparcia technicznego dla wszystkich Wariantów obowiązują warunki określone w opublikowanych na stronie serwis.abakus.net.pl wzorach umów.
- Minimalny okres dla warunków umowy wskazanych powyżej to 1 rok. W przypadku chęci podpisania umowy na okres krótszy niż 1 rok należy doliczyć 20% do wartości netto wybranego wariantu.
- W trakcie trwania umowy utrzymania możliwa jest zmiana zakresu usług poprzez wybór wariantu bardziej rozbudowanego. Taka zmiana dokonywana jest w postaci rozwiązania obowiązującej umowy, za porozumieniem stron, z jednoczesnym podpisaniem nowej umowy. Zmiana umowy realizowana jest w sposób zapewniający ciągłość trwania świadczonych usług utrzymania. W przypadku zainteresowania tego typu zmianami umów prosimy o kontakt z przedstawicielami naszej firmy celem określenia możliwości wyboru określonego wariantu.
- Do cen wariantów przedstawionych w poszczególnych pozycjach tabel opisanych powyżej należy doliczyć podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Na moment sporządzania niniejszej oferty wynosi on 23%.
- Niniejsza oferta i wszystkie usługi w niej zaoferowane obejmują tylko takie czynności, które mogą być zrealizowane przez ABAKUS na rzecz zamawiającego w zdalny sposób, tj. taki, który w oparciu o techniczne środki pozwala ABAKUS na świadczenie usług utrzymania ze swojej siedziby.
- W sytuacji niejednoznacznego sposobu interpretacji niniejszej oferty ABAKUS zastrzega sobie prawo do ostatecznego określenia ceny oraz warunków usługi utrzymania.
- Niniejsza oferta sporządzona została w dn. 11-02-2022 i zastępuje wcześniejsze oferty dystrybuowane w dowolnej formie. Oferta obowiązuje do odwołania.